37300, Полтавська обл., м.Гадяч, вул.Будька, 26а
тел.: (05354) 2-24-14, 2-15-47, e-mail: ggas.secretary@gmail.com
Вт, 22.09.2020
Головна|Мій профіль|Реєстрація|Вихід|ВхідВи увійшли як Гість|Група "Гости" Вітаю Вас Гість |RSS


Повідомити показники лічильника       Ціни та тарифи на газ        Порядок приєднання замовників до газових мереж        Якість газу       До уваги отримувачів пільг       Послуги        Струкрурні підрозділи підприємства       Нормативно правова база      
×

Шановні споживачі природного газу!

 

Відповідно до пункту 4 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем: Побутовий споживач, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (виключно до 05 числа) надавати їх до ПАТ "Гадячгаз".

Показники лічильника можливо передати наступним чином:

  • в особистому кабінеті на сайті ПАТ "Гадячгаз" 
  • через електронну пошту ggas.secretary@gmail.com у форматі: населений пункт/ особовий рахунок/ ПІБ/ дата показань/ показання лічильника
  • за телефонами  (05354) 2-25-02, (050) 305-39-32.
  • при оплаті через банківську установу до 05 числа поточного місяця з обов’язковим вказанням оператором банку показників лічильника у системі на вимогу споживача.
  • через контролера газового господарства, який безпосередньо побачить дані лічильника.
  • звернутися особисто до фахівців за адресою м.Гадяч, вул.Будька, 26а., сел.П-Роменська, вул.В.Козака, 13.

Онлайн оплата

Особистий кабінет

   
   

Пошук

Календар

«  Сентябрь 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Корисні посилання

Форма входу

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Call-центр

Починаючи з 1 квітня 2017 року відкрито Call-центр. Основним завданням Call-центру є підвищення якості обслуговування споживачів природного газу м. Гадяч і Гадяцького району та надання інформаційно-консультаційних послуг клієнтам Товариства.

Абоненти можуть отримати при спілкування з оператором можуть:

  • Дізнатися про стан особового рахунку;
  • Передати показники лічильника;
  • Отримати інформацію щодо повірки газового лічильника;
  • Проконсультуватися щодо послуг, які надає підприємство.

Контактний номер телефону 050-305-39-32 , у тому числі для прийняття показників через мобільний додаток Viber.

До Call-центру ПАТ «Гадячгаз» також можна звернутися, замовивши дзвінок спеціаліста на сайті Товариства за посиланням http://gadyachgas.at.ua/index/zamoviti_dzvinok/0-51

В ПАТ «Гадячгаз» працює  багатоканальний номер 0-800-40-39-32.

Дзвінки за багатоканальним номером зі стаціонарних і мобільних телефонів на території України для абонентів (користувачів будь-яких мобільних операторів) є безкоштовними. Call-центр ПрАТ «Гадячгаз» працює цілодобово без вихідних та святкових днів.

До Call-центру ПрАТ «Гадячгаз» також можна звернутися через Особистий кабінет споживача на сайті https://gasolina-online.com/

Звертаємо Вашу увагу, що звернувшись до  Call-центру, споживачі також можуть повідомити про всі відомі їм факти втручання в роботу газового лічильника, самовільного відновлення газопостачання чи несанкціонованого підключення до газорозподільної системи. Анонімність гарантується.